df6bd8a024c67ce35b0e85f63781017d

آیین افتتاحیه دفتر خدمات مشتریان در غرب استان مازندران

 

در عصر دوشنبه 12 دی ماه 1402 ، مقارن با شب ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و روز مادر ، دفتر خدمات مشتریان شرکت صنعتی شوفاژکار ، در غرب استان مازندران افتتاح شد.

 

 

در این مراسم که با حضور جناب مهندس علایی ، مدیریت محترم عامل و جناب مهندس صفری ، معاونت محترم بازاریابی و فروش و آقای حیدریان مدیریت محترم مجوعه تمشاد و جمع کثیری از فروشگاه داران تاسیسات ، سرویسکاران ، مهندسین ، متخصصین و فعالان حوزه تاسیسات مازندران همراه بود ، دفتر خدمات مشتریان شرکت صنعتی شوفاژکار در غرب استان مازندران در شوروم ساختمانی تمشاد افتتاح شد .

 

 

با توجه به آن که میزان رضایتمندی مشتریان در صدر اولویت‌های کاری شرکت صنعتی شوفاژکار قرار داشته و این شرکت همواره در تلاش برای ارائه خدمات مطلوب می‌باشد ، افتتاح دفتر خدمات مشتریان در غرب استان مازندران نیز برداشتن گامی بزرگ در این راستا بوده و برای تسریع در امر پیشتیبانی ، پاسخگویی و ارائه خدمات بهینه‌تر در استان مازندران می باشد . جهت تماس و ارتباط با این دفتر می توانید از شماره‌های ذیل استفاده نمایید.

 

02145583406

02142401  داخلی 406

به اشتراک بگذارید

شرکت صنعتی شوفاژکار

در دهه 40 که خلاء وجود یک شرکت تأسیساتی در کل بازار مصرف ایران به خوبی احساس می شد سهامداران شرکت با درک این نیاز و با رویکرد تولید داخلی و بومی سازی دانش تأسیسات اقدام به تأسیس شرکت صنعتی شوفاژکار نمودند. بدیهی است پیدایش این شرکت نیاز به زیر ساخت هایی داشت که با توجه به زمان پیدایش شرکت و عدم وجود زیر ساخت های لازم عملا فراهم سازی این زیرساخت ها برای کل کشور نیز به همت همین گروه صورت پذیرفت

تماس با ما