df6bd8a024c67ce35b0e85f63781017d

شوفاژکار در نمایشگاه اصفهان

شوفاژکار در نمایشگاه اصفهان
بیست و یکمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان طی روزهای بیست و دوم تا بیست و پنجم آذر ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان برگزار شد.

شوفاژکار در نمایشگاه اصفهان

در این نمایشگاه حدود هفتاد شرکت تولیدی و بازرگانی از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، قزوین، خراسان رضوی، مرکزی، آذربایجان شرقی، بوشهر، مازندران، گیلان، سمنان، یزد، گلستان و شهرهای دیگر محصولات خود را در فضایی بالغ بر هشت هزار مترمربع به نمایش گذاشتند.

شوفاژکار در نمایشگاه اصفهان

شرکت های فعال در زمینه محصولات و خدمات تخصصی همچون تجهیزات سردخانه‌ای و برودتی، انواع سیستم‌های تاسیساتی، تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع، تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی و لوله و اتصالات چدنی، فلزی و پلی‌اتیلن و دوجداره، سیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب، آب‌شیرین‌کن و مواد شیمیایی مرتبط، انواع شیرآلات صنعتی، پمپ‌های صنعتی و اتصالات مرتبط، فیلترهای صنعتی، مخازن و… محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را برای متخصصان به نمایش گذاشتند.

شوفاژکار در نمایشگاه اصفهان

یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها، گردهم آوردن فعالان صنایع تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع اعم از تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، خریداران و مصرف‌کنندگان در یک زمان و یک مکان و توجه به ظرفیت‌های تولید داخل است. همچنین ایجاد بستری مناسب برای تبادل تجربیات میان مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان، آشنایی سرمایه‌گذاران با ظرفیت‌های موجود برای حضور در فعالیت‌های اقتصادی کشور، ایفای نقش به عنوان یک ابزار بازاریابی در خدمت صنعت تاسیسات و ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری مشترک میان فعالان این صنعت قدرتمند از جمله دیگر اهدافی به شمار می‌رود که نمایشگاه تاسیسات اصفهان براساس آن پایه‌گذاری و برگزار شد.

شرکت صنعتی شوفاژکار ، امسال نیز با حضور در نمایشگاه صنعت تاسیسات اصفهان علاوه بر به نمایشگاه گذاشتن محصولات جدید خود از جمله نسل جدید مشعل های گازسوز ، پنل هوشمند ، سیستم‌های گرمایشی ، پکیج‌های زمینی و دیواری و موتورخانه‌های یکپارچه ، پذیرای جمع کثیری از فعالان ، متخصصان ، مهندسین و علاقه مندان به حوزه ساختمان و تاسیسات ساختمانی بود .
صمیمانه از تمامی عزیزانی که در این نمایشگاه به غرفه شرکت صنعتی شوفاژکار تشریف آوردند تشکر و قدردانی می‌کنیم .

به اشتراک بگذارید

شرکت صنعتی شوفاژکار

در دهه 40 که خلاء وجود یک شرکت تأسیساتی در کل بازار مصرف ایران به خوبی احساس می شد سهامداران شرکت با درک این نیاز و با رویکرد تولید داخلی و بومی سازی دانش تأسیسات اقدام به تأسیس شرکت صنعتی شوفاژکار نمودند. بدیهی است پیدایش این شرکت نیاز به زیر ساخت هایی داشت که با توجه به زمان پیدایش شرکت و عدم وجود زیر ساخت های لازم عملا فراهم سازی این زیرساخت ها برای کل کشور نیز به همت همین گروه صورت پذیرفت

تماس با ما