df6bd8a024c67ce35b0e85f63781017d

مرکز خدمات مشتریان استان گیلان افتتاح شد

 

 

مراسم افتتاحیه مرکز خدمات مشتریان شوفاژکار در استان گیلان ، در روز سه‌شنبه هفدهم بهمن ماه 1402 در شهر رشت برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جناب مهندس علایی ، مدیریت محترم عامل ، جناب مهندس صفری ، معاونت محترم فروش و بازاریابی ، و آقای علیپور مدیریت محترم مرکز خدمات مشتریان استان گیلان و جمعی از کسبه تاسیسات و نصابان استان و مهندسین و متخصصین و فعالان حوزه تاسیسات برگزار گردید ؛ جناب مهندس علایی ، مدیریت عامل ضمن سپاس از جناب علیپور مدیریت مرکز خدمات و همکاران ایشان ، از همه کسانی که در راه‌اندازی و افتتاح این مرکز نقش داشتند ، تقدیر و تشکر کردند.

 

 

ایشان در ادامه بر این موضوع تاکید داشتند : که ماموریت اصلی ما خدمت‌رسانی است و امیدواریم با افتتاح این مرکز بتوانیم آن چیزی که شایسته هموطنان عزیزمان در استان گیلان هست را تقدیم‌شان کنیم.

وی اضافه کردند : ما اعتقاد داریم باید کار را به نحوه شایسته انجام داد و خدماتی که مد نظر هموطنان مان هست را باید به نحو احسن تقدیم این هموطنان‌مان کرد. ما این شعار را بارها و بارها شنیده‌ایم که هموطنان ما شایسته بهترین‌ها هستند و امیدواریم که با افتتاح این مرکز در شهر رشت ، بتوانیم بهترین‌ها را برای هموطنان عزیزمان تقدیم کنیم.

در پایان ایشان ، ضمن داشتن روزهای بهتر برای این مجموعه ، فرداهایی توام با امید و نشاط را برای همه جوانان آرزو کردند.

 

 

در ادامه این مراسم آقای مهندس صفری ، معاونت محترم بازاریابی و فروش ، ضمن معرفی تاریخچه شرکت به معرفی تنوع گروه محصولات و طرح‌های فروش شوفاژکار پرداختند و ضمن معرفی طرح تعویض سبز، طرح فروش موتورخانه پلاس ، طرح فروش موتورخانه پلاس هوشمند (بویلر+مشعل+پنل‌هوشمند) ، چند کلامی را هم به معرفی ویژگی‌های پکیج‌های شوفاژ دیواری و زمینی هوشمند شوفاژکار اشاره داشتند.

به اشتراک بگذارید

شرکت صنعتی شوفاژکار

در دهه 40 که خلاء وجود یک شرکت تأسیساتی در کل بازار مصرف ایران به خوبی احساس می شد سهامداران شرکت با درک این نیاز و با رویکرد تولید داخلی و بومی سازی دانش تأسیسات اقدام به تأسیس شرکت صنعتی شوفاژکار نمودند. بدیهی است پیدایش این شرکت نیاز به زیر ساخت هایی داشت که با توجه به زمان پیدایش شرکت و عدم وجود زیر ساخت های لازم عملا فراهم سازی این زیرساخت ها برای کل کشور نیز به همت همین گروه صورت پذیرفت

تماس با ما